Prawo przyciągania, sekret, Twoje życie



Wszystko, w tym własna osoba, własne myśli i inne rzeczy, których możesz lub których nie chcesz doświadczyć, to czysta energia wibrująca z różnymi częstotliwościami. Podstawowym założeniem Prawa Przyciągania i sekretu jest to, że podobne przyciąga podobne, jak energia przyciąga energię.

Przyciągasz do siebie to, na czym jesteś w harmonii wibracyjnej z tym, czego pragniesz, a nawet na co zasługujesz. Twoja dominująca częstotliwość zależy od dominującej psychicznej postawy, która sama jest determinowana przez twoje zwykłe myśli i przekonania. Mówiąc prosto, pozytywna postawa umysłowa przyciąga pozytywne doświadczenia i okoliczności, a negatywna postawa psychiczna przyciąga te warunki, które uważamy za negatywne lub niepożądane.

Podobnie jak wszyscy, sceptycznie myślałem o idei tajemnicy sekretu. Wszystko co mogę poznać, to moje własne doświadczenie, zacząłem więc wizualizować i ćwiczyć pozytywne myślenie, gdyż gdy tylko przeczytam książkę, oglądam od razu także film. Tak samo było z książką oraz filmem sekret.

Pierwszy tydzień po poznaniu idei, czułem się świetnie i czułem się bardziej świadomy mojego otoczenia. W tym czasie szukałam również pracy. Miałem dużo czasu i byłem pozytywnie nakręcony za każdym razem, gdy wyjeżdżałem na wywiady a moment, w którym pojawia się złe myślenie, staram się rozwiązać łapiąc oddech i skupiając się świadomie na myślach w ten sposób, by „wyczarować” myśli pozytywne. W drugim tygodniu, nic się nie działo, byłem nadal bezrobotny, a przychylnie miałem wiele możliwości. Moja wiara zaczęła się trząść myśląc, że robiłem coś nie tak.

Kiedy mówisz wszechświatowi "chcę miłości w moim życiu. Dziękuję Ci za życie, które teraz mam, ale czuję, że miłość będzie niesamowitym dodatkiem ", pochodzisz z miejsca obfitości, a nie z braku. Zaczynasz przyciągać to, co chcesz w swoim życiu, zamiast wypychać to wszystko dlaczego jesteś obecny w okolicznościach i chwili, którą masz.

Jeśli chcesz, aby coś się wydarzyło, na przykład na rowerze, nie mów tylko, że chcę tego roweru, wierzę, że masz rower. Zamiast mówić sobie, że chcesz roweru, przekonaj się, że jeździsz tym rowerem. Nie ma znaczenia, czy wiesz, kiedy to odbierzesz, po prostu wierzę, że dostaniesz to i nie masz co do tego żadnych wątpliwości. Jeśli masz jakieś wątpliwości, szybko zmieniaj swój wzór myślenia na pozytywny i skoncentruj się na otrzymywaniu lub posiadaniu tego, czego chcesz.

I tak jest część sekretu która sugeruje, że istnieją inne metody poza tym, co obecnie używamy lub rozumiemy, aby myśli stały się rzeczywistością.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prawo Przyciągania Sekretu

Sekret - 3 kroki, aby prawo przyciągania działało dla Ciebie